چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۹:۰۵
۰ نفر

گروه حوادث: پلیس در جست‌وجوی خدمتکارجوانی است که بعد از سرقت از خانه یک مرد سالخورده‌، وی را به قتل رسانده و با آتش زدن محل سرقت از آنجا متواری شده است.

ماجرای این حادثه تلخ زمانی فاش شد که ساکنان یکی از خیابان‌های شهرستان بابل متوجه آتش سوزی خانه یکی از همسایه‌ها شدند.

با گزارش ماجرا به پلیس و آتش‌نشانی، ماموران به سرعت عازم محل حادثه شده و دقایقی بعد آتش‌نشانان موفق شدند حریق را مهار کنند.  وقتی کارشناسان، آتش سوزی را عمدی اعلام کردند، تحقیقات پلیسی برای کشف راز این حریق آغاز شد اما بررسی‌های اولیه نشان می‌داد مردی که در این خانه سکونت داشت، به طرز مرموزی ناپدید شده و خبری از او نیست. 

از آنجا که احتمال می‌رفت حادثه تلخی برای این مرد اتفاق افتاده باشد تحقیقات از بستگان و همسایه‌های او آغاز شد و ماموران در جریان این تحقیقات متوجه شدند تنها کسی که می‌تواند اطلاعی از سرنوشت مرد سالخورده داشته باشد، زن جوانی به نام فاطمه است که به‌عنوان خدمتکار در خانه این مرد کار می‌کرد. 

وقتی ماموران متوجه شدند روز حادثه تعدادی از همسایه‌ها این زن را هنگام ورود به خانه مرد ناپدید شده دیده بودند، جست‌وجو برای یافتن ردی از او را آغاز کردند اما این زن نیز بعد از حادثه ناپدید شده و هیچ سرنخی از محل زندگی او وجود نداشت.

جسدی در آب‌انبار

تحقیقات درخصوص این پرونده ادامه داشت تا اینکه 3 ماه بعد، جسد مرد سالخورده درحالی که دست و پایش بسته شده بود در آب انبار خانه‌اش کشف شد.  با کشف جسد صاحبخانه، رسیدگی به این پرونده وارد مرحله جدیدی شد و کارآگاهان تحقیقات خود را برای دستگیری تنها مظنون این پرونده که همان خدمتکار جوان بود، آغاز کردند.

در ادامه تحقیقات ماموران متوجه شدند زن خدمتکار در روز حادثه همراه مرد دیگری وارد خانه پیرمرد شده و بعد از به قتل رساندن او و سرقت اموالش، خانه را به آتش کشیده و متواری شده‌اند.

رضایی فر- بازپرس شعبه 4 دادسرای جنایی بابل- با اعلام این خبر گفت: تحقیقات جنایی برای شناسایی و دستگیری فاطمه در حالی ادامه دارد که تحقیقات پلیسی برای دستگیری وی به نتیجه مطلوبی نرسیده است.

وی با صدور دستور چاپ عکس بدون پوشش چهره این زن در روزنامه‌ها، از افرادی که از مخفیگاه او خبر دارند خواست ماجرا را به پلیس 110  یا شماره تلفن‌های 2199891 – 0111 الی 5 اطلاع دهند.

کد خبر 83295

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز